Новини змагань

YouTube канал ПФЛ: за крок до 20 000 підписників

17:00, 20 квітня 2023

Після двох турів змагань другого етапу YouTube канал ПФЛ демонструє значний прогрес

Другий тур другого етапу змагань у обох групах VBET UA Першої та матчах туру у VBET UA Другій залучає все більше глядачів. Воно й не дивно, адже ледь не кожен матч здатний змінити розставляння у турнірній таблиці своїх ліг, а інтрига в кожному матчі триває аж до фінального свистка. Протягом минулого вікенду близько тисячі нових підписників з`явилося у YouTube-каналу ПФЛ, і тепер подолати позначку у 20 000 підписників - справа часу. Цікаво, що кількість показів значків наших відео глядачам сягнула 1,2 мільйона - і це лише на YouTube, без урахування зовнішніх сайтів чи додатків. Святкові дні вплинули на те, що покази у порівнянні з позаминулим вікендом упали на 28 % і склали близько 140 000 глядачів усього контенту каналу. Але й ця цифра є досить високою з урахуванням Великодних свят, і свідчить про високу цікавість до наших змагань.

Найкраще дивилися матч з Кременчука, де Кремінь приймав Полісся (0:2). Більш як 280 000 показів футбольним уболівальникам, з яких - 32,5 тисячі глядачів з усієї України залишалися біля моніторів, а після матчу залюбки подивилися післяматчеву студію, яка стала досить інформативною і насиченою на розбір матчу з Кремінь-Арени імені Олега Бабаєва. Радує, що Кремінь планує зробити подібну практику традиційною, коли по гарячих слідах аналізується матч.

На другому місці за переглядами ще два лідери Чемпіонської групи. Матчі Оболонь - Нива (Т) (1:1) та Металург - Карпати (0:1) дивилися більш як 15 000 глядачів. Не варто забувати, що одночасно усі матчі Чемпіонської групи показувала група телеканалів XSPORT у прямому етері.

Щодо матчів VBET UA Другої, то з весняної частини змагань вони транслюються в єдиному графічному обрамленні на каналі YouTube ПФЛ. Найкраще цього вікенду дивилися суперматч з Одеси, де Реал-Фарма поступилася вінницькій Ниві, забивши на двох 5 м`ячів. Показів цього матчу було більш як 50 000, а близько 600 0 глядачів спостерігали за грою претендентів на підвищення в класі. Приблизно стільки ж глядачів подивилися матч Кремінь-2 - Звягель (1:3).

Серед міст лідерство утримує Київ, звідки більш як 20 000 глядачів слідкувало за матчами в обох лігах. На другому місці Львів з 11 000 глядачів, Дніпро, Житомир і Тернопіль у ТОП-5. Приємно, що 11% глядачів складають жінки.

Дякуємо всім клубам, разом - переможемо! Дякуємо ЗСУ за можливість розвивати футбол в Україні!

 

Пресслужба ПФЛ




Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Магазин Вгору Вгору