Новини ліги

Сергій Макаров: «Наша команда робить наступний крок»

13:07, 20 травня 2016

ПФЛ презентує План дій – систему тактичних змін та інструментів, яка дозволить вивести змагання на новий рівень

23 березня на Рада Ліг затвердила Стратегію розвитку Професіональної футбольної ліги до 2020 року. Вона передбачає низку заходів і цілей, одна з яких стосується збільшення відвідуваності стадіонів у змаганнях Ліги до 1 млн. чоловік через п'ять років. Пропонуємо на ваш розсуд план дій на найближчі роки в рамках реалізації стратегії.

Сергій Макаров, президент ПФЛ: «Криза нас розділяє на тих, хто вірить і тих, хто не вірить. Ми розробляли стратегію і тактику наших дій в неідеальних  - кризових умовах, для нас це – нові можливості.   Ми стартуємо з самого дна, і  якщо змогли в кризу зберегти лігу, клуби та змагання, то за стабілізації економічних показників і оптимізації ризиків наші плани не втратять актуальності. Стратегічний шлях – це основа  всіх наших управлінських рішень, він дозволяє нам визначати, що ми маємо і чого не маємо робити, уникнути спонтанності і перейти до системних дій.  Стратегія та план дій є  цілісною, єдиною системою, коли ідеї та цінності підтверджуються реальними діями та змінами».

Світлана Рибакова, маркетинг-менеджер ПФЛ: «Ми пишаємось тим, що стали першою спортивною організацією України, що впроваджує і стратегічне, і оперативне управління: до цього це не було стандартом. Ми провели багато роботи, щоб збалансувати наші можливості з очікуваннями, і доклали максимум зусиль, щоб уникнути риторики. Це наша дорожна карта, максимально деталізована і  прорахована. В її основі – знання, досвід та ідеї  зацікавлених в розвитку футболу людей. Ми цінуємо небайдужість і  чекаємо на конструктивну критику та ідеї, що допоможуть вдосконалити План дій».

Євгеній Мороз, начальник відділу організації та проведення змагань ПФЛ:

«План дій – наш наступний крок на непростому шляху виходу із кризи і створення комерційно привабливого футбольного продукту. Він дозволяє зробити діяльність ліги більш прозорою, зрозумілою і цілісною.Ми презентуємо своє бачення. Це реальні кроки що дозволять нам збільшити відвідуваність змагань та зробити їх привабливими. Ми  запрошуємо до його обговорення всіх тих, хто разом з нами бажає зробити змагання привабливішими та яскравішими».

Нам важливо знати Вашу думку. Ми завжди готові вдосконалюватись. Чекаємо на критику та ідеї впродовж травня на marketing@pfl.ua. Ваші відгуки та небайдужість є дійсно цінними.

Світлана Рибакова, маркетинг-менеджер ПФЛ.

 




Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Магазин Вгору Вгору