Новини ліги

Відбулася робоча зустріч президента ПФЛ з керівниками представництва ТМ "SALLER"

15:54, 26 липня 2013

26 липня президент ПФЛ приняв делегацію з Грузії у складі віце-президента з розвитку ринку ТМ «Saller» Вахтанга  Тамазашвілі та президента Іберіа Бізнес Групп Таріела Кхечикашвілі.  У ході зустрічі відбулися переговори з питань перспектив співпраці із представництвом ТМ «Saller» у контексті довготривалих відносин в частині забезпечення спортивним екіпіруванням команд клубів ПФЛ, у тому числі дитячо-юнацьких. У переговорах також  взяли участь віце-президент ПФЛ  Ігорь Шам та директор ТОВ «Ліга Футбол» Владислав Догадайло.

 negotiations 

У результаті переговорів сторони дійшли згоди щодо розгляду запропонованих умов партнерства та підготовки матеріалів, необхідних для проведення наступного раунду переговорів.

За словами пана Тамазашвілі, ТМ «Saller» успішно функціонує на ринках Німеччини, Нідерландів, Іспанії та Грузії у відповідному сегменті.

 «До прикладу, три команди Бундесліги повністю екіпіровані спортивним одягом ТМ «Saller». Минулого року ми успішно завершили спільний з Федерацією футболу Грузії проект, що передбачав повне екіпірування усіх  команд Прем’єр-ліги, дві з яких виступають на кубку УЄФА. Тому я вважаю, що поступово ми зможемо розширяти коло команд і на Україні.    

  По-перше, відповідний сегмент ринку України є дуже цікавим за своїм об’ємом. За футбольною географією Україна – це одна з найбільших європейських країн. Більше того, українські футбольні команди демонструють високі спортивні результати, а клуби мають хорошу інфраструктуру.  Найбільш важливим є те, що тут добре побудована система футболу.   Всі ці фактори роблять український ринок привабливим для іноземних компаній. Наразі компанія Saller  почала активно виходити з масштабів Німеччини, відкривши представництво у Грузії. За перший рік діяльності ТМ «Saller»  демонстрував дуже високі результати, і на наш погляд, те саме може відбуватися і в Україні.

negotiations

Чому для співпраці ми обрали Професіональну футбольну лігу  України: по-перше, системи проведення змагань з футболу є дуже схожими в обох країнах. По-друге, безумовно зіграла свою роль територіальна представленість футбольних клубів. І по-третє, нам імпонує система маркетингу та управління Ліги. Ми акцентували увагу на питаннях організаційного характеру, на цілях та завданнях, що їх ставить перед собою ПФЛ у контексті свого розвитку, і,  маємо зауважити, що  високий рівень вирішення управлінських питань обумовили наш вибір майбутнього партнера.  У перспективі ми розраховуємо на встановлення ділових відносин із Прем’єр-лігою та Федерацією футболу України».    




Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Магазин Вгору Вгору