Новини ліги

EDP Sports Ukraine – маркетинговий партнер ПФЛ!

18:40, 13 травня 2010

Сьогодні, 13 травня 2010 року, підписано договір про співпрацю між ПФЛ та компанією "EDP Sports Ukraine".

Основна мета співпраці – пошук та залучення спонсорів до змагань серед команд клубів ПФЛ. Компанія "EDP Sports Ukraine" надаватиме ПФЛ допомогу з цього питання, а також в інших аспектах спортивного маркетингу – насамперед, розробленні стратегій та рекомендацій з підвищення привабливості змагань для глядачів та комерційних партнерів.

Таким чином, нове керівництво ПФЛ активно впроваджує заходи, спрямовані на розвиток професіонального футболу в Україні та зменшення фінансового навантаження на футбольні клуби.

підписання договору с EDP

підписання договору с EDP

підписання договору с EDP

Після підписання договору сторони поділилися своїми ідеями щодо співпраці та перспектив розвитку відносин між компаніями:

Виконавчий директор ТОВ "EDP Sports Ukraine" Юрій Свірідов:

- Розкажіть, будь-ласка, як починалося співробітництво між EDP Sports Ukraine та ПФЛ.


підписання договору с EDP

- Наша компанія є дочірньою структурою британської EDP Sports Marketing. Не є відкриттям, що український футбольний ринок має великий потенціал. Футбол в Україні розвивається досить швидко та активно. Перемога ФК "Шахтар" Донецьк у Кубку УЄФА, проведення Євро-2012 в Україні, поява української Прем’єр-Ліги – все це викликає великий інтерес з боку провідних компаній Європи та світу. З точки зору спортивного маркетингу розвиток першості України з футболу серед команд першої-другої ліг – це цікава і творча робота. Тому з вересня 2009 року ми розпочали переговори з ПФЛ щодо поступового виходу на український ринок. Ще у кінці минулого року ми розробили маркетингову пропозицію, яка була розглянута та проаналізована керівництвом Ліги. Результатом цієї роботи стало підписання сьогоднішнього договору.

- В чому полягає суть угоди?

- Наше основне завдання – залучити титульного спонсора до змагань, що проводяться під егідою ПФЛ, та суттєво змінити відношення глядачів та комерційних партнерів до проведення першості в першій та другій лігах. На жаль, на сьогодні ці бренди є не надто цікавими для провідних спонсорів, тому ми спільно з ПФЛ найближчим часом плануємо розпочати активну роботу. Основна її мета – створення конкурентоспроможного продукту та поступове збільшення його вартості. Зараз перед нами поставлене завдання – зробити все для пошуку титульного спонсора змагань, укладення угоди між такою компанією та ПФЛ, а також максимально чіткого виконання зобов’язань перед новим генеральним партнером.

Президент ПФЛ Мілетій Бальчос:

- Який практичний аспект реалізації спільного проекту ПФЛ з EDP Sports Ukraine?


підписання договору с EDP

- Одним із основних завдань діяльності нового керівництва Ліги стала не тільки організація та проведення змагань на високому рівні, але й, крім цього, підвищення їх привабливості, створення сильного бренду. На жаль, сьогодні відвідуваність стадіонів на матчах першості недостатньо висока. Для того, щоб підняти рівень глядацького інтересу, необхідно розвивати бренд змагань. З адміністративної точки зору ми робимо все можливе. Нам вдалося зберегти майже всіх учасників другої ліги, крім того, є досить оптимістичні перспективи розширення другої ліги вже з сезону 2010-2011 років. Але для того, щоб це мало надійну перспективу, необхідно, безумовно, підіймати рівень наших змагань, залучати нових прихильників.

Під час переговорів з компанією EDP Sports Ukraine ми дійшли висновку, що при тісній та конструктивній співпраці, при чіткому виконанні поставлених завдань ми зможемо не просто підтримувати клуби, що є сьогодні, а й значно розширити коло учасників змагань за рахунок "розкрутки" бренду ПФЛ.

Вважаю, що для того, щоб вивести змагання на новий рівень, маркетингова діяльність дуже необхідна. Нами вже дещо зроблено в цьому напрямі: нещодавно підписаний контракт з компанією "Umbro", що стала титульним партнером Кубка Ліги – це перший крок. Другий крок – є впевненість, що вже наступного сезону ми отримаємо титульного партнера для першостей серед команд першої та другої ліг.

Стратегічна мета діяльності Ліги – прийти до того, щоб клуби не сплачували внески, а Адміністрація ПФЛ проводила змагання та утримувала штат за рахунок коштів, залучених від спонсорів та реалізації інших комерційних прав. Я впевнений, що підписання договору з компанією EDP Sports Ukraine – це перспективне партнерство, яке дасть змогу реалізувати всі наші починання та ідеї.




Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Магазин Вгору Вгору