Новини змагань

ЕКСКЛЮЗИВ! А.Валерко: головне - представити свій клуб через особистостей

11:00, 20 червня 2019

Оглядач SportArena.com Артур Валерко на зустрічі прес-секретарів Першої та Другої ліги надав власну думку про цікаві тенденції у сучасному футболі

Фото: пресслужба ПФЛ


Авторитетний спортивний журналіст Артур Валерко поділився з прес-службами клубів ПФЛ власною думкою про головні завдання журналістів, а також традиційно розповів багато цікавинок про неформальний підхід у роботі пресслужб. Вашій увазі тезово його виступ, а також повне відео лекції Валерка.

- ХХІ століття відкриває перед нами купу можливостей, - переконаний Артур. - Ніколи до цього футбольний журналіст не мав таку кількість безкоштовних інструментів як інстаграм, твітер, фейсбук. Якщо є бажання представити футболіста оригінально, завжди можна знайти підхід і втілити ідею у життя.

- Найголовніше завдання сучасної прес-служби футбольного клубу — представити свій клуб через особистостей. Уникати безликості, знаходити цікавинки та неповторні особливості свого клубу й своїх людей.

Наприклад:

У херсонському “Кристалі” грає Віктор Мартян, який виховувався у дитячому будинку. Зараз він отримуючи невисоку зарплату у клубі Другої ліги, регулярно займається благодійною діяльністю.  Це доводить  тезу, що футбол здатен розтоплювати серця.

- Переконаний, що необхідно постійно аналізувати селекційний процес у клубах з нижчих ліг. Кожна команда оновлюється мінімум на 50%, тому вболівальники сприймають цих гравців як сіру масу. Завдання журналіста — зробити впізнаваним клуб і футболістів, які у ньому виступають.

- Необхідно знаходити вболівальників, які створять на стадіоні справжню футбольну атмосферу. Можна досягнути того, що ці люди вестимуть за собою колектив.

- У період міжсезоння необхідно провести надзвичайно важливі  заходи: організувати зустрічі з вболівальниками, пресою. Потрібно обов'язково знайти можливість зробити передсезонні командні знімки. Наприклад, можна залучати вболівальників до участі у конкурсах, а переможець матиме змогу сфотографуватися з командою. Причетність фана перетворює футбольну команду в футбольний клуб. Можливість спілкуватися з улюбленими футболістами та тренерами, брати участь у клубному житті — одна з причин, чому прогресивні клуби мають теплу, родинну атмосферу й взаємопорозуміння з уболівальниками.

Фото і текст: пресслужба ПФЛ

 




ТЕГИ: ВАЛЕРКО
Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Магазин Вгору Вгору