Новини змагань

Представник JAKO: ми на рівних конкуруємо з провідними брендами спортивного одягу (відео)

15:00, 3 грудня 2018

Засновник компанії JAKO-Ukraine Валентин Бруньов розповів багато цікавого про історію бренду, унікальну логістику та переваги спортивного одягу JAKO

-    Валентине, як довго компанія JAKO на ринку спортивного одягу, чим ви виділяєтеся серед інших?
-    На ринку спортивних товарів України наша компанія плідно працює близько року, якщо не зважати на підготовчих шість місяців. ТМ JAKO (Яко) вирізняється кількістю та якістю наявної продукції. Близько 30 000 найменувань одягу щороку представляється компанією по всьому світу. Базовий каталог складається з величезної кількості кольорів, асортименту для повсякденного життя, командних видів спорту, і також індивідуально для спортсменів.

-    Наскільки великою є історія вашого бренду?
-    Засновником JAKO є звичайний футболіст другої німецької Бундесліги Руді Шпрюгель, який заснував компанію у рік, коли упала Берлінська стіна. А це майже 30 років тому. Коли Руді перестав грати на професіональному рівні, створив своє власне виробництво.
Це був звичайний родинний бізнес, але вже до свого десятиріччя компанія досягає амбітної мети: ТМ JAKO представлена в Бундеслізі, ФК "Фрайбург" був першим, хто представляв JAKO. А починаючи з 2010 JAKO – німецький чемпіон! На спортивних майданчиках і в спортивних залах марка JAKO стала повноцінним учасником, і далі неможливо уявити без неї будь-які змагання високого рівня у цій країні. Не дивно, що на той час у Німеччині більш як 50 000 команд було вже одягнено в вироби ТМ JAKO. Саме з ТМ JAKO команди виграють титули чемпіонів Німеччини з баскетболу, волейболу і хокею на льоду.

Леверкузенський «Байєр», «Карлсруе», «Ганновер-96», "Дармштадт", національні збірні Данії та Бельгії користуються послугами бренду, наступного року «Штутгарт» приєднається до JAKO


Вже у 2012 році вже майже 25% Бундесліги одягнено в JAKO. Наша марка стає фактором успіху для спортсменів через турботу до кожного клієнта, що є засадами бізнес-філософії компанії!

Впроваджена JAKO спортивна кампанія «Вчасно для командних видів спорту» (“teamsports–JUST IN TIME”) забезпечила JAKO неодноразову перемогу в номінації найвищої ефективності роботи з "командними видами спорту". А вже в 2014 кількість екіпірованих команд перейшла рубіж у 100 000 команд.

Європейські клуби, які мають технічне партнерство з ТМ JAKO


- Як вам вдалося налагодити співробітництво з клубом “Оболонь Бровар”?

- Запропонували стандартні умови київському клубу, які надаємо всім топовим командам. Наша компанія забезпечує німецький рівень сервісу на спеціальних умовах. Тобто, надаємо найнижчу ціну, майже на рівні собівартості. Плюс пропонували бонусну програму від німецького виробника, яка допомагає клубу отримати додаткове екіпірування або для шкіл, або для розвитку команди дублерів, маркетингових програм.

Якість продукції, наявність всіх кольорів та наші стандартні умови повністю задовольнили керівництво “Оболонь Бровар”.

У кінці року президент подякував нашу компанію за виконання обіцянок. “Оболонь Бровар” також виконала всі свої зобов'язання перед нами. Надалі плануємо розширити свою співпрацю з клубом, адже вони у цьому сезоні досягли істотного прогресу в результатах. Сподіваюся, що “Оболонь-Бровар” зможе підвищитися у класі.

Леверкузенський "Байєр" користується продукцією компанії JAKO


- Хто ще користується продукцією JAKO?

- Такої тісної співпраці як з “Оболонь-Бровар” у нас поки немає з іншими клубами. ФК “Львів” тренується м'ячами нашої фірми, “Арсенал-Київщина» також замовляла наші м'ячі. Деякі клуби замовляють окреме екіпірування JAKО, але як технічні партнери у повному обсязі забезпечуємо лише “Оболонь-Бровар”.

Якщо говорити про європейські клуби, то леверкузенський «Байєр», «Карлсруе», «Ганновер-96», національні збірні Данії та Бельгії користуються послугами бренду, наступного року «Штутгарт» приєднається до нас. На сьогодні бренд JAKO найбільш представлений в Європі та країнах Перської затоки. Якість, рівень продукції та сервіс дозволяє нам на рівних конкурувати з такими відомими компаніями як Nike, Adidas, NEW Balanсe, Under Armour.  JAKO більш орієнтується на командні види спорту.

Андрій Воронін


Наші переваги? Головне, що ми звертаємо увагу на всі найменші деталі. Будь-яка продукція нашого бренду зроблена на найвищому рівні, із найкращих матеріалів. Все це відповідає вимогам до сучасного одягу для топових спортсменів.

Жоден з наших конкурентів немає такої логістики, роботизованих систем обігу складської продукції. Продукція збирається роботизованими системами, час обробки замовлення складає лічені години. В будь-яку точку Європи товар доставляється за 24 години, в Україну - від трьох до десяти днів триває доставлення кінцевому покупцеві.

На цьому тижні компанія починає будувати новий склад. Лише у додаткову систему перероблення складських залишків і їхню підготовку буде інвестовано п'ять-сім мільйонів євро.

Логістика компанії JAKO роботизована


- Із ким ви ще співпрацюєте зі спортсменів?

- У нашої компанії склалася дуже тісна співпраця з представниками єдиноборств: дзюдо, боксу, карате. Багато команд з карате, наприклад «Union» Львів, «Мауглі» з Одеси, «Іппон» з Запоріжжя, «Чемпіон» із Києва та безліч інших - наші постійні та віддані клієнти.

Ми задоволені співпрацею з футбольними клубами Києва та області. Вся Федерація дзюдо Києва співпрацює з нами з самого початку існування. 19 грудня в Палаці спорту відбудеться перша зустріч жіночої Ліги боксу. Спортсменки також будуть одягнені в бренд JAKO.

- Які зазвичай можуть виникнути проблеми між клубом і поставником екіпіруванням і як у компанії JAKO з цим справи?

- Перше. Наші стандартні умови не передбачають ніяких обмежень. Можемо надати будь-яку кількість футболок різного розміру. Може бути одна, п'ять, десять і так далі.

Друге. У деяких фірм виникають проблеми з наявністю продукції, особливо коли йдеться про замовлення, наприклад на цілу федерацію (десять чи більше клубів). Різниця між зразком і тим, що пошиють в остаточному варіанті, часом буває  колосальна і термін виконання робіт може складати від трьох до восьми місяців.

У світі 100 000 команд з ігрових видів спорту одягається у продукцію бренду JAKO


У нас всі замовлення перш ніж потрапляють до каталогу, уже лежать у Німеччині на роботизованому складі, підкріплені автоматизованим складом. Наш клієнт отримає екіпірування вже з готової партії через три — десять днів в залежності від умов доставлення, оплати. Всі матеріали, моделі заготовлені. У базових каталогах JAKO представлені 19 різних кольорів та їх комбінації.

Третє. Дуже часто буває, що продукція виробляється на рік. В нашому бренді життєвий цикл моделі чи лінійки складає чотири-п'ять років.

Четверте. У нас клієнт може замовити індивідуальне замовлення, якщо воно складає лише 300 одиниць екіпірування, тоді як у конкурентів ця опція стартує від 1000 одиниць. І це величезний плюс нашого бренду. Перегонова команда Opel, наприклад, яка складає не так багато й людей, повністю одягнена в екіпірування фірми JAKO індивідуального дизайну.

Схожу програму, коли все підприємство має корпоративного постачальника одягу, намагаємося опрацювати з корпорацією «Оболонь».  Якщо все нам вдасться, то це буде показник того як можна працювати бренду з клубом і його основним спонсором у комплексі.

 

 


Прес-служба ПФЛ




ТЕГИ: JAKO, БРУНЬОВ
Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Магазин Вгору Вгору