ПФЛ провела черговий семінар з маркетингу
У київському Klitschko Expo відбувся IV семінар ПФЛ зі спортивного маркетингу "ЗМІНЮВАТИ! Клуби. Міста. Спорт". Захід з таким лейтмотивом ми провели, щоб підвищити обізнаність спортивних менеджерів із прогресивними методиками FRM, SMM та інших напрямів організації та ведення спортивних подій.
Заходу передувала панельна дискусія за участю преставників ПФЛ
Цьогоріч на наш семінар зібралося більш як сотня гостей та десяток спікерів. На кілька годин у просторому конференц-залі, розташованому на території НСК "Олімпійський", говорили про футбол нашої мрії - відвідуваний, прибутковий, сучасний.
Дискусія із розвитку спорту передувала виступу спікерів. Ведучий заходу, найкращий футбольний статистик Артур Валерко запросив до участі в ній кількох гостей, яким було про що розповісти. Начальник відділу проведення змагань ПФЛ Євген Мороз розповів про розвиток вітчизняних клубів та його бачення шляхів підйому нашої футбольної індустрії; віце-президент чемпіона Першої ліги 2017 року - ФК "Маріуполь" Андрій Санін відзначив вдалий старт в УПЛ, роботу соцмереж та успішний ребрендинг клубу; Андрій Крупенко - директор з розвитку МФК "Миколаїв" повідав про підготовку до столітнього ювілею клубу, роботу з уболівальниками та соціальні ініціативи клубу; враженнями від приїзду кубків Ліги чемпіонів УЄФА в Берислав поділився директор ФК "Таврія" Олексій Кручер, та розказав про святкування ювілею славетного сімферопольського клубу.
А комерційний директор ФК "Металіст 1925" Антон Іванов відкрив секрет вдалого впровадження системи клубного членства та розвитку амбітного футбольного проекту Харкова.
З великим інтересом присутні слухали виступи фахівців із різних галузей, які стали спікерами Четвертого семінару ПФЛ. Це були маркетинг-директор ТМ "Перша Приватна Броварня" Максим Васильєв, керівник відділу маркетингу та комунікацій ФК "Шахтар" Юрій Свірідов, комерційний директор ФК "Металіст 1925" Антон Іванов, маркетинг-директор Професіональної футбольної ліги Світлана Рибакова, бренд-менеджер програми підтримки підприємництва БУДУЙ СВОЄ АТ "Ощадбанк" Анна Радько, оглядач сайту Sport Arena Артур Валерко, директор мережі футбольних клубів "Аrsеnаl Kids" Олександр Савенко, діджитал-менеджер Rеd Вull Наталя Тиховод, а також почесна гостя заходу Олена Підгрушна - Олімпійська чемпіонка, капітан збірної України з біатлону.
Низка успішних та дієвих проектів, іноземний приклад та вітчизняні досягнення - все це було темами бесіди фахівців та тих, хто цікавиться темою. І нам було чим похвалитися: скажімо, "Металіст 1925" лідирує в ПФЛ за середньою відвідуваністю та побив історичний рекорд Другої ліги за кількістю глядачів, зібраних на одному матчі, а офіційний сайт ПФЛ установив історичний рекорд за відвідуваністю та вперше в історії впровадив єдину платформу для лігового фан-шопу shop.pfl.ua.
Кожен із спікерів привів низку корисних порад, позитивних та негативних прикладів і наочних ілюстративних матеріалів.
Оплески слухачів радували не менше, аніж їхня уважність та вдумливість. Професіональна футбольна ліга інвестує в найголовніший капітал - людський. Тому що кожен із відвідувачів наших семінарів отримує ту інформацію, яка допоможе йому в роботі на благо вітчизняного спорту.
Екс-заступник генерального директора НК "Верес" та спікер Анна Радько
Маркетинг-директор ТМ "Перша Приватна Броварня" Максим Васильєв
Керівник відділу маркетингу та комунікацій ФК "Шахтар" Юрій Свірідов
Олександр Савенко
Світлана Рибакова
Олена Підгрушна
Фото прес-служби ПФЛ
Прес-служба ПФЛ