У вівторок, 24 квітня «ФФУ Продакшн» відкрила двері заводу, що виробляє високоякісне спортивне покриття за технологією німецької компанії «Polytan», для представників українських мас-медіа. Серед них і прес-служба ПФЛ
Близько 30-ти журналістів, що завітали до села Мартусівка у Бориспільському районі, змогли ознайомитися з повним циклом виробництва та отримати інформацію щодо діяльності, перспектив та планів роботи заводу. Екскурсію п’ятьма етапами виробництва провів директор «ФФУ Продакшн» Андрій Бондаренко.
Нагадаємо, перший в Україні вітчизняний завод із виробництва високотехнологічного штучного покриття для мультиспортивних майданчиків та професійних футбольних полів запрацював 30 вересня 2017 року. Тоді була офіційно презентована лінія з виробництва синтетичної трави. За півроку на підприємстві ввели в експлуатацію лінію каскадного типу з переробки використаних автомобільних та сільськогосподарських шин.
«Ми хотіли показати, що зробили за цей час, чого досягли. Нам є чим похизуватися, що представити. На виробництві впроваджено європейську технологію. Футбольна інфраструктура в країні потребує термінового оновлення, тож наша місія — зробити так, щоб у кожному регіоні з’являлися нові, сучасні футбольні поля, які будуватимуться за єдиними державними стандартами якості безпеки. За минулий і теперішній рік наша компанія вже має 238 замовлень майже з усіх областей України», — сказав Андрій Бондаренко.
Президент світового лідера із продажу економічно ефективних систем переробки шин «EcoGreenEquipment» (США) Бред Свенсон відзначив важливість технології процесу виготовлення штучних полів.
«Приємно працювати у вашій країні. Ми залучені у проекти з різних континентів, але досвід роботи в Україні особливий: тут ми не тільки допомагаємо навколишньому середовищу — перероблений матеріал стає кінцевим продуктом і вкладом у футбольну інфраструктуру», — повідомив президент «EcoGreenEquipment».
Міжнародний директор із продажів німецької компанії «Polytan», яка починаючи з 1969 року є одним із світових лідерів у виготовленні штучних спортивних покриттів, а її продукція сертифікована ФІФА, Роб Веннекер відзначив стрімкий розвиток «ФФУ Продакшн».
«Ми поставляємо сировину та матеріали, за якість яких відповідаємо нашою репутацією. Компанія на міжнародному ринку майже 50 років. Наша мета — створити дзеркальне виробництво заводу, який маємо в Німеччині. Незабаром «ФФУ Продакшн» отримає такі ж сертифікати якості, як і «Polytan», — сказав Роб Веннекер.
Додамо, що учасники дня відкритих дверей пройшли міні-квест, в результаті якого п’ятеро представників мас-медіа в лотереї виграли м’ячі з підписами амбасадорів фіналів Ліги чемпіонів УЄФА Ії Андрущак та Андрія Шевченка.
За матеріалами ffu.ua