ПФЛ України провела семінар зі спортивного маркетингу
5 жовтня Професіональна футбольна ліга України, що святкує цього року 20-річчя, провела в Будинку футболу семінар зі спортивного маркетингу. Це вже другий подыбний захыд протягом календарного 2016-го. Цього разу організатори привернули увагу до питань брендингу, комерційної діяльності футбольного клубу та його взаємодії з уболівальниками. Більш як 100 учасників, серед яких представники клубів ПФЛ, аматорів, федерацій, провідних рекламних агенцій та журналісти взяли участь у зустрічі.
Семінар відкрив президент ПФЛ Сергій Макаров. Він відзначає, що саме практичний досвід є актуальним. Третього березня на семінарі ПФЛ зі стратегічного маркетингу Сергій Макаров ділився досвідом стратегічного планування та відзначав плани ПФЛ щодо збільшення відвідуваності вболівальників до одного мільйону. Друга зустріч вібдулася з менеджерами клубів ПФЛ та українських організацій, які вже пройшли зміни в брендингу, активізували роботу з глядачами та мають позитивний досвід організації свята на футбольному полі та за його межами.
Ольга Кокошко, бренд-стратег найуспішнішого агентства України, FEDORIV, що надихає та перезапускає потужні національні бренди – Нову Пошту, Ощадбанк, OLX. Ольга доводить, що в основі сильного бренду повинні бути цінності та ідеї.
Ребрендинг стає ключовим моментом в житті спортивного клубу та потужним поштовхом в розвитку. У травні цього року чернігівський футбольний клуб «Десна» дав старт змінам. Як емблема футбольного клубу відображає його суть та традиції? Чому емблема "Десни" не враховувала думки чернігівської спільноти? Як "Десна" змінювала емблему згідно з вимогами часу, дизайну та сучасного життя? Які етапи пройшов клуб в процесі ребрендингу і, головне, як це відобразилося на кількості прихильників – на ці питання відповідав Андрій Прокопенко, керівник проектів "Десни".
«Черкаський Дніпро» цієї весни встановив рекорд відвідуваності змагань Першої ліги, зібравши 7500 вболівальників. Олександр Онопко, директор департаменту маркетингу, реклами та зв`язків з громадськістю, розповів, як черкаський клуб проводить футбольні свята і які сюрпризи готує для своїх вболівальників.
Вболівальники є гордістю та підтримкою футбольного клубу. Як підтримувати дружні стосунки з ними, які програми лояльності є найефективнішими і як "Буковина" залучає прихильників футболу на трибуни – цим досвідом ділився прес-аташе чернівецького клубу Олексій Мамчук.
Однією з найемоційніших та найяскравіших стала доповідь історика українського футболу, авторитетного журналіста Артура Валерка про статистику у спорті. Олександр Дем`янчук, керівник прес-служби клубу «Тепловик», розповів про відродження футболу на Івано-Франківщині.
Цікаво, що Професіональна футбольна ліга не обмежилася виступами лише своїх клубів, а запросила представників українських федерацій. Ольга Ніколаєнко, прес-секретар Федерації легкої атлетики, ділилася цікавим досвідом роботи на олімпіаді. Як королева спорту надихає юні таланти, які зусилля докладає федерація для популяризації спорту, які соціальні проекти отримали життя – про це розповіла Ольга.
Баскетбол в Україні переживає відродження та стрімкий розвиток. Головна баскетбольна організація України, ФБУ, дала старт новим важливим проектам, в тому числі, соціальним, і про цей досвід розповів івент-менеджер ФБУ Ярослав Лех.
Віталій та Володимир Клички - найпопулярніший в світі український бренд, що є нашою національною гордістю. Як команда ентузіастів працює над унікальним проектом KLITSCHKO CENTER, про великі спортивні та соціальні цілі – своїм досвідом ділився Максим Розенко, один із співзасновників офіційного фан-клубу братів Кличків.
Професіональна футбольна ліга оголосила старт нового проекту, онлайн-магазину на платформі офіційного сайту ПФЛ. Будь-який прихильник будь-якого українського клубу матиме можливість придбати фірмову клубну атрибутику на сайті ліги, що на думку керівника GERATEAM Олени Савчук підвищить інтерес до змагань та укріпить взаємодію клубів з вболівальниками. Проблеми, з якими стикається абсолютна більшість клубів – фінансові. Але відсутність великої спільноти прихильників є актуальним питанням, і партнери вірять у те, що проект, який не потребує клубних інвестицій, матиме успіх.
Прес-служба ПФЛ