Новини змагань

Ноель Муні: «Ваші можливості – надзвичайні»

19:34, 19 липня 2016

ПФЛ стала учасником семінару Marketing, Strategy and Media in Football Workshop

Вже не вперше команда ПФЛ бере участь у семінарах, спікерами яких виступають найкращі європейські футбольні фахівці. В рамках футбольного свята UDPСуперкубок України Прем`єр-ліга стала організатором консультацій представників клубів, ліг та федерацій футболу з провідними європейськими менеджерами з маркетингу, стратегічного планування та комунікацій. До Одеси завітали Ноель Муні, маркетинг-менеджер УЄФА, Фіона Грін, директор компанії Winners, Стефан Літцов, директор з маркетингу ФК «Магдебург», Роніт Гласман, директор з маркетингу Федерації футболу Ізраїлю, Том Лістон, директор SportMatters та Мартінс Хартманіс, медіа-офіцер УЄФА.

Олександр Кучерявий, директор з маркетингу, стратегічного розвитку та міжнародних зв`язків Прем`єр-ліги: «Зміни в українському футболі вже відбулися. Ми часто говоримо про те, що важко змінити деякі процеси. Ми досить легко  можемо стати кращими всі разом. Для нас насправді було важливим показати інструменти, людей, зразки, інформацію, яка допоможе у роботі. Разом ми можемо досягти набагато більшого, для цього нам треба об`єднати свої зусилля. На відстані руки у вас є кращі методики, люди, які готові ділитися тим, як робити це правильно. Зараз всі передумови створені для того, щоб еволюція була швидкою та якісною. Я дуже радий, що тут присутні спікери, клуби топ-дивізіону, ПФЛ, федерації – це справді унікальна подія».

Ноель Муні, маркетинг-менеджер УЄФА: «Ви маєте надзвичайний потенціал, ми підтримуємо вас у бажанні розвитку». Ноель в Україні частий гість: останній раз він завітав до України у січні в рамках спільних освітніх програм з Федерацією футболу України. Саме Ноель Муні дав високу оцінку Стратегії розвитку ПФЛ-2020, визначив її як дуже технологічну, яка ставить конкретні цілі та орієнтири.

У тому, як клуби підвищують кількість своїх вболівальників, немає ніякої загадки: це ефективні інструменти та робота. Така робота дозволяє згуртувати націю навколо команди. В Ісландії проживає понад 300 тисяч людей, і лише 6 000 не дивились матчі збірної. Їх питали: «Хлопці, що взагалі ви робили?».

Том Лістон, директор Sport Matters, має великий досвід співпраці з УЄФА у роботі з брендами Ліги Чемпіонів та Ліги Європи. «Ми повинні мати стратегічні плани на майбутнє. Припиніть думати про сьогодні. Ми маємо думати про те, що відбуватиметься завтра. Ваш медіаринок дуже складний. Ви маєте дуже низькі доходи від трансляторів. Індивідуальні клуби, індивідуальні права, економічно - це невдача. Клуби, інфраструктура, політика – є велика кількість труднощів. У вас існують значні можливості отримання доходу, для цього ви маєте об`єднатися».

Матеріали з семінару Football Marketing, Strategy and Media Workshop, організованого Прем`єр-лігою в рамках UDPСуперкубок України, ми обов`язково адаптуємо та розмістимо на офіційному сайті ПФЛ найближчими днями.

 

Світлана Рибакова, маркетинг-менеджер ПФЛ




Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Магазин Вгору Вгору