Новини ліги

Менеджер УЄФА: «ПФЛ обирає розвиток»

09:56, 5 лютого 2016

26 листопада 2015 року Радою ліг розглянуто та взято за основу проект Стратегії розвитку Професіональної футбольної ліги. Пізніше, наприкінці минулого року проведено засідання Робочої групи за участі представників клубів ПФЛ щодо доопрацювання цього важливого документу.

 Ноель Муні та Сергій Макаров


Підсумком роботи стала оновлена Стратегія розвитку ПФЛ на 2016-2020 роки, що визначає пріоритетні напрямки розвитку Ліги. Цілі, поставлені в Стратегії розвитку ПФЛ, є досить амбітними: за 5 років довести загальну відвідуваність матчів змагань ПФЛ до 1 млн. глядачів, перейти від практики стягування заявочних внесків клубів до виплати Лігою призових за участь в змаганнях, збільшити кількість учасників змагань і повернутися до розподілу команд на групи за територіальним принципом в другій лізі.

Успішні практичні напрацювання поширюватимуться серед клубів першої–другої ліг шляхом обміну досвідом на спеціальних семінарах. Крім цього, стратегія передбачає звіти Адміністрації ПФЛ перед клубами та громадськістю кожні півроку. Після підведення підсумків та з урахуванням ситуації в країні деякі положення стратегії можуть коригуватися.

Варто зазначити, що 25-29 січня в Будинку футболу проходив семінар GROW-2020 в рамках програми УЄФА з розроблення довгострокової маркетингової політики й реалізації ефективних програм розвитку футболу в Європі. Користуючись нагодою, Адміністрація ПФЛ звернулася до присутнього на цьому семінарі менеджера з маркетингу УЄФА Ноеля Муні з проханням ознайомитися і дати свою оцінку розробленій Лігою стратегії.

Сергій Макаров, президент ПФЛ: «Ми звернулись до менеджера з маркетингу УЄФА з метою отримання оцінки нашої роботи. Фахівці УЄФА – не просто представники керуючого органу європейського футболу, а й носії безцінного досвіду. Ми дуже вдячні керівництву ФФУ за надану можливість звірити свої ідеї з європейськими тенденціями. За результатами спілкування з містером Муні виявилося, що наші бачення щодо майбутнього розвитку в більшості аспектів співпадають. Тепер в рамках реалізації Стратегії розвитку ПФЛ ми намагатимемося донести європейські методики до наших клубів».

 

Ноель Муні, менеджер з маркетингу УЄФА, ретельно опрацював документ і дав йому високу оцінку: «Ваше рішення про розроблення Стратегії розвитку є абсолютно правильним. За специфікою своєї роботи я знайомий ледь не з усіма програмами розвитку національних асоціацій і футбольних ліг різних країн Європи від Люксембургу до Іспанії. Розроблений вами документ є стислим, містить конкретні цілі, визначає вектор руху ПФЛ. Важливою його складовою є бачення шляхів трансформації стратегічних пріоритетів в реальні дії та результати. Ви повинні сконцентрувати свою увагу на формуванні привабливого бренду, зростанні відвідуваності матчів, відновленні телетрансляцій, просуванні офіційного сайту та аккаунтів в соціальних медіа, сприянні розвитку масового футболу. Розуміючи, в якій непростій ситуації знаходиться Україна, я не думаю, що цей шлях буде простим, але бажаю вашій лізі успіхів на шляху подальшого розвитку».

 

Шановні читачі! Ви також можете взяти участь у обговоренні розробленого ПФЛ документу. З останньою редакцією Стратегії розвитку ПФЛ ви можете ознайомитися тут. Свої зауваження, пропозиції або доповнення до цього документу ви можете надсилати на електронну адресу: marketing@pfl.ua або на офіційну сторінку ПФЛ у Facebook.

 

Остаточний варіант Стратегії розвитку ПФЛ буде затверджено на найближчому засіданні Ради Ліг, що відбудеться орієнтовно у березні цього року.

 

Прес-служба ПФЛ України




Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Магазин Вгору Вгору