«Ми створили систему візуальних стандартів для того, щоб зробити чемпіонат привабливим для вболівальників та спонсорів. З іншого боку, ми допомагаємо клубам в комунікації, оскільки можливості багатьох в маркетингу та дизайні обмежені, - коментує маркетинг-директор ПФЛ Світлана Рибакова. «Працюючи над брендбуком, ми уніфікували та об`єднали розрізнені ресурси, це буде закріплено в Регламенті з маркетингу, який ліга впровадить з наступного сезону»
Над проектом працювала команда української агенції Yarche:
CEO - Данило Мартинов
Strategists - Стас Ракша, Савчин Максим
Art Director - Ярослав Крижанівський
Motion Designer - Юра Кузін
Designer- Вікторія Гаврилюк
Copywriter - Олеся Яцишина
Project Manager – Клименко Ольга