Ліга створює дизайн-систему у співпраці з агенцією YARCHE
ПФЛ представить нову дизайн-систему ліги та чемпіонатів, праця над якою тривала більш як півроку.
«Ми поставили задачу створити новий візуальний стиль на основі базових констант – логотипів ПФЛ та чемпіонатів - і вивести комунікацію на новий рівень», - пояснює маркетинг-директор ПФЛ Світлана Рибакова.
«Цього сезону популярність чемпіонатів значно зросла, ми вперше запровадили Офіційний м`яч, отримали бродкастера, і нам важливо підняти планку у боротьбі за увагу вболівальників».
Для роботи над проектом створення дизайн-системи ПФЛ обрала українське агентство YARCHE, яке має успішний досвід співпраці з провідними українськими та міжнародними брендами, серед яких TM Pepsi, Bosch, Sandora, Київстар, Фокстрот та інші.
«Ми вели роботу над двома повноцінними проектами. ПФЛ як організація отримає нову корпоративну стилістику. Але наш основний фокус - брендинг чемпіонатів, результати якого всі побачать наприкінці тижня», - підкреслює Рибакова.
Для створення корпоративного стилю ліги команда YARCHE розробила паттерн, елементи якого можуть самостійно існувати на різних носіях для проявів бренду в офлайні та онлайні.
Над проектом працювала команда української агенції Yarche:
CEO - Данило Мартинов
Strategists - Стас Ракша, Савчин Максим
Art Director - Ярослав Крижанівський
Motion Designer - Юра Кузін
Designer- Вікторія Гаврилюк
Copywriter - Олеся Яцишина
Project Manager – Клименко Ольга
Пресслужба ПФЛ