Представники ПФЛ взяли участь у другому засіданні робочої групи з питань маркетингу, розвитку і ребрендингу Прем`єр-Ліги
17 травня відбулося друге засідання робочої групи УПЛ, в якій брали участь керівництво Прем`єр-ліги та ПФЛ, представники футбольних клубів «Динамо», «Шахтар», «Зоря», «Карпати», «Чорноморець», «Олімпік», «Олександрія», «Ворскла», «Оболонь-Бровар», «Зірка», «Геліос».
Президент української Прем`єр-ліги Володимир Генінсон окреслив варіанти розвитку подій для клубів: отримувати незначні кошти від мовників за умов стагнації рекламного ринку та відсутності спільної стратегії розвитку або ухвалити стратегічне рішення щодо консолідації всіх медіа-прав клубів з метою максимальної монетизації як на національному, так і на міжнародному ринку. Він вважає, що тільки шлях об`єднання прав клубів зможе здійснити мрії керівництва про видовищний конкурентний чемпіонат, високий глядацький інтерес та реалізацію комерційних можливостей.
Олександр Кучерявий, директор департаменту маркетингу, розвитку та міжнародних зв`язків УПЛ, наголошує на тому, що лише за умови «пулу» можлива повноцінна реалізація стратегії розвитку ліги. Він доповів про ситуацію на ринку, навів кращі європейські практики та зазначив, що керівництво володіє інструментарієм і має розуміння того, як і що слід робити.
Сергій Макаров, президент ПФЛ: «Ми підтримуємо ці зміни, маємо спільне бачення щодо концепції централізованого маркетингу. Щоб переконатися в її перевагах, треба звернутись до європейського досвіду, який свідчить про те, що найбільші асоціації зрозуміли: разом вони сильніше, ніж поодинці. Перед ПФЛ стоять схожі завдання та виклики. Ситуація така, що клуби самостійно реалізують свої комерційні можливості, недооцінюючи їх, самостійно шукаючи спонсорів і залишаючись при цьому вразливими перед економічною кризою. Важливо, що комерційна автономність не надає нам, як лізі, можливості створення якісного футбольного продукту та його розвитку».
Світлана Рибакова, маркетинг-менеджер ПФЛ: «Кожен з клубів ПФЛ сам по собі не може конкурувати за інтерес на загальнонаціональному рівні. Концепція централізованого маркетингу дозволяє стандартизувати процеси, правильно оцінювати свої активи, уникати негативного впливу зовнішнього середовища та розподіляти прибуток серед клубів. Ми віримо в те, що об`єднання можливостей допоможе створити кожен момент на стадіоні особливим і дасть потужний поштовх розвитку клубів ПФЛ»
Керівництво Прем`єр-ліги наголошує на необхідності регулярних зустрічей і пропонує створити два постійно діючих комітети – з маркетингу, розвитку та ребредингу та інфраструктури і безпеки.