15 квітня ПФЛ стала учасником Х Всеукраїнської конференції B2B-Marketing
Проведення конференції вже стало доброю традицією: вона щорічно об`єднує студентів та викладачів заради спільної мети – розвитку наукового потенціалу молоді. Цього року темами доповідей стали питання digital, крауд, емоційного маркетингу, франчайзингу, роботи в соціальних мережах, ролі лідера у взаємодії з командою. Професіональна футбольна ліга виступила організатором дискусії зі спортивного маркетингу та поділилась досвідом зі стратегічного планування, роботи з вболівальниками та побудови репутації спортивної організації.
Конференцію щорічно проводить кафедра промислового маркетингу КПІ. Цього року відбулась ювілейна, 10 зустріч. Сергій Олексійович Солнцев, професор, доктор фізико-математичних наук, голова кафедри промислового маркетингу, запросив представників ПФЛ до участі у конференції. За його словами, кафедра активно співпрацює з провідними українськими компаніями, підтримуєзв’язки з міністерствами і відомствами, її випускники не мають проблем з працевлаштуванням.
Сергій Макаров, президент ПФЛ: «Футбол для нас більше, ніж гра. Це – інститут управління талантами та створення соціальних ліфтів, це потужна індустрія з багатомільйонними оборотами. До цієї індустрії залучені тисячі людей та комерційних структур майже в усіх країнах світу. Сучасний футбол пред`являє до нас нові вимоги, ми не уявляємо його без маркетинг - орієнтованого менеджменту. Освіта була і є одним із стратегічних пріоритетів розвитку. Кожен день ми працюємо з цікавими проектами, відвідуємо семінари УЄФА, читаємо блоги, нові книги з маркетингу , і нам не хочеться тримати весь цей досвід тільки всередині нашої організації . Ми хочемо ділитися знаннями та напрацюваннями з усіма зацікавленими в футболі та його розвитку». Кожний учасник команди ПФЛ отримав сертифікат участі та подяку від викладачів кафедри.
Марія Базь
Марія Базь, організатор конференції, кандидат економічних наук, зазначає, що інститут та ПФЛ знайдуть спільний формат співробітництва. Наталія Юдіна, к.е.н., викладач кафедри, підкреслює, що це можуть бути кейсова робота, спільні лекції та практичні заняття.
Наталія Юдіна
Сергій Макаров звернувся до студентів: «Ми задоволені гарячою дискусією під час конференції. Через ваші ідеї ми прагнемо розвивати футбол в нашій країні. Хочу побажати вам удачі та успіху. Живіть футболом!»
Світлана Рибакова, маркетинг-менеджер ПФЛ: «Школа спортивних маркетологів тільки починає формуватись, є велика потреба в таких спеціалістах. Тим професіоналам, що мають бажання освоїти цю дисципліну, доводиться збирати знання на галузевих конференціях, пресі, книгах, зустрічах».
Президент ПФЛ Сергій Макаров
Євгеній Мороз, начальник відділу організації та проведення змагань ПФЛ: «Нам дуже цікава практична сторона маркетингу. Мінімум теорії, максимум спілкування– те, що ми отримали від зустрічі зі студентами- маркетологами. Кафедра промислового маркетингу КПІ є найдосвідченішою.Впевнений, що для кожного з учасників зустріч стане корисною. Нові знайомства, нові теми для діалогу – те, що ми отримали, і я задоволений цим досвідом».
Продовжуємо #житифутболом
Фото: персональні сторінки викладачів та групи Маркетинг КПІ в соціальних мережах.
Світлана Рибакова