Сучасний футбол неможливий без маркетинг-орієнтованого менеджменту
Зміни в менеджменті ПФЛ і найскладніший період в житті українського футболу випали на час протистояння України зовнішній агресії і подолання глибокої внутрішньої кризи.
«Професіональна футбольна ліга приймає цей виклик, - переконує президент ПФЛ України Сергій Макаров. - І відповідатиме на нього системно. Подальший розвиток футболу неможливий без системного програмно-цільового підходу до його управління, і першим кроком в цьому напрямі розглядаємо розробку Стратегії розвитку, вироблення консолідованої позиції стосовно її розвитку. Футбол – більше, ніж гра мільйонів і спорт №1. Значимість футболу для суспільства, створення соціальних ліфтів і управління талантами є недостатньо оціненими. Упевнений, сучасний футбол неможливий без маркетинг-орієнтованого менеджменту. Це вкладення в майбутнє організації, що необхідно для досягнення серйозних довготривалих результатів. Знайти систематизований шлях виходу з кризи, створити комерційно привабливий продукт шляхом об'єднання зусиль клубів, бізнес-співтовариства, ЗМІ – стратегічні цілі і пріоритети розвитку ПФЛ».
За словами начальника Відділу організації та проведення змагань Ліги Євгена Мороза важливо вчасно реагувати на виклики сучасності.
«Професіональна футбольна ліга в рамках роботи над Стратегію розвитку ставить за свою мету створення єдиного освітнього простору ПФЛ. Підвищення активності в області освітніх і навчальних програм, вдосконалення інвестиційної привабливості спорту стають вкрай актуальними в сучасних умовах, коли суб'єкти спортивної індустрії, зокрема, футбольні клуби, повинні вчитися заробляти гроші»