Новини змагань

YouTube канал ПФЛ: чергова 1000 підписників до скарбнички

10:30, 5 травня 2023

На фінішній прямій змагань головне - не пропустити найважливішого

За підсумками першого кола швидкоплинного мінітурніру другого етапу змагань можемо говорити про значний прогрес YouTube-каналу ПФЛ. Відразу кілька матчів із підвищеним турнірним значенням VBET UA Першої, очні протистояння безпосередніх конкурентів і фаворитів сезону, чемпіонський матч Ниви з Бузової, два надважливі матчі для претендентів на медалі VBET UA Другої і маємо відчутні цифри переглядів. Більш як 240 000 переглядів каналу цього вік-енду, а це майже вполовину більше, ніж дивилися матчі минулого ігрового туру. Те ж стосується і тривалості перегляду у годинах - 37 000 годин дивилися матчі в обох лігах підписники та вболівальники. Важливо, що протягом останнього тижня до каналу доєдналися майже 1000 чергових підписників і це свідчить, знову ж таки, про зростаючу цікавість до змагань ПФЛ.

Практично однакова кількість перегляду у двох ключових матчів туру: ЛНЗ - Полісся (1:2) та Оболонь - Карпати (1:2) набрали по 43 000 переглядів. І це зважаючи на те, що обидва поєдинки показували телеканали XSPORT у власному етері. Цікаво, що огляд матчу з Києва набрав майже 27 000 переглядів і це новий рекорд як для виробництва власного особливого контенту ПФЛ. Скажімо, ТОП-5 голів минулого туру подивилися більш як 1000 разів, а от увагу до воротарської майстерності у ТОП-5 сейвів несправедливо замало - 400 разів переглянули цей ролик.

Щодо VBET UA Другої, то матч практично за другу сходинку в таблиці Звягель - Нива В (1:0) переглянули більш як 6000 разів, а гру Чайка - Хуст (1:2) - 5660 разів. До ТОП-5 міст за переглядами традиційно увійшли Київ (48 000 глядачів), Львів (21000), Житомир (7000), Дніпро та Тернопіль (по 5000). Щодо міжнародної аудиторії, то активно цікавляться нашими матчами у Чехії, Польщі, Англії та Казахстані.

Звісно, чим ближче до заключних матчів турніру, тим рівень зацікавленості лише зростатиме. Тому пропонуємо обов'язково підписатися на YouTube-каналу ПФЛ, щоб не пропустити нічого найважливішого.

 

Пресслужба ПФЛ

 




Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Група Соц сети Магазин Вгору Вгору