1 червня клубний YouTube-канал «жовто-чорних» RUH TV досягнув позначки в 15 тисяч підписників: більше тільки у лідерів УПЛ
Фото: fcrukh.com
Футбольний клуб «Рух» - молодий, але дуже амбітний клуб, який усвідомлює важливість медійної політики для розвитку та популяризації свого бренду. Лишень всередині березня львів'яни святкували п'ять тисяч підписників, на початку травня ця цифра зросла до 10-ти тисяч, і тепер з гордістю зазначаємо, що за життям лідера Першої ліги у YouTube-каналі стежать вже 15 тисяч користувачів. Більше підписників в YouTube лише у грандів УПЛ - «Шахтаря» та «Динамо», команд, з великою історією та вболівальницькими традиціями, клубів, які постійно грають у єврокубках.
Граючи наразі у не в найвищому дивізіоні українського футболу, конкуруючи у футбольному просторі зі ще двома клубами зі Львова, футбольний клуб «Рух» завдяки в тому числі і активній роботі свого прогресивного медіацентру впевненими кроками рухається у правильному напрямку, голосно заявляючи про себе та свої успіхи.
Клубний YouTube-канал - лише одна з гілок великої медійної діяльності клубу, але вже зараз можна з упевненістю говорити: RUH TV - один з найдинамічніших за розвитком ютуб-каналів у клубному медіапросторі України.
Поряд з подвійним приростом аудиторії лишень за останній місяць кількість переглядів на RUH TV зросла на 281 %, а це - 691 тисяча переглядів лише за травень!
Графіка: fcrukh.com
Не менш вражаючою виглядає і статистика каналу за ці останні три місяці (березень-травень) - близько мільйона переглядів відео на RUH TV, 280 тисяч унікальних глядачів та 10 тисяч нових підписників на ютуб-каналі. І це за відсутності футбольних емоцій та матчів, яких була позбавлені наші уболівальники цієї весни у зв’язку з карантином!
Віримо, що невдовзі настане час, і медіацентр «Руху» матиме можливість тішити і цікавими передматчевими промо.
Пресслужба ПФЛ за матеріалами fcrukh.com