Президент ПФЛ Сергій Макаров на засіданні Ради ліг ПФЛ звернувся до клубів
Фото: Сергій Левицький
Спільні досягнення
- Хочеться подякувати всім клубам за роботу, адже ми разом працювали на спільний результат, - зазначив Макаров. - Така неймовірна конкуренція у Першій та Другій лігах після осінньої частини сезону можлива лише завдяки якісній роботі клубів. Дякую вам за те, що всі змогли завершити 2019 рік, ніхто не знявся зі змагань посеред сезону. Лише “Таврія Сімферополь” не змогла доїхати до Краматорська, а всі інші матчі відбулися. Цілісність змагань – ще одне наше спільне досягнення.
Правильність шляху
- Знаємо, що змагання під егідою ПФЛ постійно відзначають, захоплюються інтригою у наших чемпіонатах. З осінньої частини сезону на центральні матчі турів почали призначати арбітрів Прем'єр-Ліги. Було таке, що по три арбітра УПЛ працювали в одному турі. Це все свідчить про правильність нашого шляху.
Залучення спонсорів
- Ми багато говоримо про маркетинг, клуби запитують, коли ПФЛ почне заробляти. Постійно перебуваємо у контакті зі компаніями, які зацікавлені в своїй популяризації через спорт. Необхідно зазначити, що спонсори враховують не тільки відвідуваність, конкуренцію у турнірній таблиці, для них також важливі й дещо інші речі.
Саме в процесі переговорів з потенційними партнерами дізналися, що вартість нашого продукту дуже невелика, і це надзвичайно прикро. Фінансові ресурси, які нам потенційно готові виділяти спонсори, майже всі підуть на виконання зобов’язань перед ними. Клуби, якщо і отримають з цього, то незначну суму.
Формування іміджу
- Необхідно звернути увагу, що клуб – це не лише футбольне поле, гравці та тренерський штаб. Потрібно працювати над заповненням стадіону, створювати якісну трансляцію матчів, розвивати соцмережі. Це все дуже важливо для спонсорів. Щоб вони виділяли значні кошти, необхідно бути цікавими не тільки на футбольному полі. Важливо, щоб на стадіон приходило багато вболівальників, щоб трансляції дивилися значна аудиторія, потрібно розвивати клубні сайти. Необхідно знати своїх глядачів в обличчя і бути з ними на постійному зв’язку, тобто розвивати CRM-системи. Закликаю керівників клубів замислитися над цими питаннями. При необхідності можете звертатися до нас за допомогою, завжди з радістю допоможемо.
Локальні успіхи
- Звісно, нам ще є над цим працювати, хоча немало вже було зроблено. Важливо, що вже з цього сезону у змаганнях ПФЛ з'явився свій офіційний м'яч Select. Дякую усім клубам, які нас підтримали. На жаль, один з клубів першої ліги не виконує зобов’язання, і це також не додає нам привабливості для спонсорів. Усім клубам варто звернути увагу на економічні аспекти футболу. Вони вкрай важливі.
Пресслужба ПФЛ