Голова Наглядової ради ФК "Металіст 1925" Сергій Стороженко – про нового тренера, кадри та вболівальників
Новий тренер
- Наскільки мені відомо з думок засновників, вони хотіли, щоб тренером була досвідчена особа, яка в минулому виступала на високому рівні у якості футболіста і має певний досвід тренера, - говорить Сергій Михайлович. - Тому, я думаю, що до кінця цього тижня буде список осіб, яких ми визначили як кандидатів. Такий собі “shortlist”. Він буде скороченим від п’яти кандидатів, яких ми розглядаємо, до двох осіб. Ці дві особи будуть представлені засновникам, новим інвесторам, великим спонсорам, які утримують клуб. Потім, врахувавши їхні думки, керівництво клубу прийме рішення щодо однієї чи іншої кандидатури. Можу сказати, що поки що залишаються три тренери: Андрій Демченко, Марина Миндарєва і Юрій Сивуха, прославлений тренер і воротар. Якщо новий фахівець, який очолить команду, скаже, що є і на ці позиції у нього люди, значить, будемо думати… Ми завжди робили усе, що говорив нам головний тренер. Зараз усе так само.
Причини невдач
- Вважю, що у нестачі тренерського досвіду криється одна з причин невдалого фінішу команди у цьому сезоні. Саме недостатні знання у таких питаннях, які є часткою загального керівництва клубу, як вміння швидко реагувати на все, що відбувається під час матчів на футбольному полі, приймати швидкі, оперативні, рішучі заходи для того, щоб отримати необхідний результат, і відсутність такого досвіду і знань на всіх етапах існування нашого клубу стали причиною розлучення практично з усіма тренерами. До цього часу ми схилялися до думки, що необхідно призначати місцевого тренера, орієнтуватися на власних вихованцях, як тренерах, так і футболістах… Цього разу засновники клубу вважають, що життєздатність такого підходу себе не виправдала, і тому ми розглядаємо кандидатури не лише харків’ян, людей з достатнім досвідом керування командою.
Кадрові питання
- У нас є бажання зберегти ядро колективу, людей, на яких орієнтується і команда, і керівництво клубу. Це місцеві вихованці, люди, які дуже хочуть грати саме у нас, в Харкові, в клубі "Металіст 1925", тому ми дійсно пролонгували контракти на більш комфортних для всіх, кого ми залишили в клубі, умовах. Я думаю, якщо буде посилення, то на дві, максимум три позиції. Ми розглядаємо потенційне посилення, у нас працює селекційна служба. Будемо активніше вивчати це питання до кінця тижня, коли, я сподіваюся, вже буде думка щодо головного тренера і тренерського штабу в цілому. Ми б дуже хотіли, щоб це сталося до вихідних цього тижня.
Фінансова стабільність
- Ми сплачуємо всі кошти, прописані у контракті, всі їх вимоги ми виконуємо день у день. У клубі дуже стабільна фінансова ситуація.Люди знають, що зарплатня у них певного числа. Усі футболісти отримують зарплату, навіть телефонують ті, хто грав в інших клубах в оренді, питають, чи можуть отримати зарплату, оскільки там закінчився контракт. Будь ласка, приходьте. Всі бонуси, вся зарплатня виплачується день в день, десятого і одинадцятого числа кожного місяця. Клуб отримує зарплату двадцятого, двадцять першого числа кожного місяця. Усе стабільно. Усім футболістам відомо, що у нас немає копійкової заборгованості по зарплатні чи бонусах. Це для нас головне тверде правило.
Внески вболівальників
- У благодійних внесків вболівальників є декілька категорій: і для нас, і на “Юніор”. 100 гривень — це фан-внесок, далі є срібний рівень, золотий, платиновий… Усі разом — це один мільйон гривень, на жаль, на рік. Але у нас же не акціонерне товариство, у нас товариство з обмеженою відповідальністю, тому акцій вболівальники не мають. Якби було офіційно зареєстровано 5-6 тисяч вболівальників, які сплачують внески, тоді б можна було думати про акції. А поки що це дуже далека перспектива.
Заслуга вболівальників
- Усе, що пов’язано з відвідуваністю, заслуга тільки вболівальників. Вони розробляють цю стратегію і втілюють її в життя. Афіші, буклети, квитки, розповсюдження квитків — це все роблять вболівальники. Ініціативні вболівальники беруть у касі квитки, і ми знаємо, де вони розповсюджують, кому передають на розповсюдження, скільки повертається назад нереалізованих квитків, скільки квитків реалізовано… Я дуже вдячний вболівальникам за те, що вони роблять. До речі, за дизайном вболівальників розроблено ігрову форму, і домашню, і виїзну. Вболівальники кожного матчу вивішують плакати, лозунги, транспаранти… Це ж і дизайн, і виготовлення. Головна відвідуваність буде тоді, коли клуб почне демонструвати таку гру, яку ще не демонстрував. Якщо команда гратиме, як у першій половині цього року, ніякі афіші та промо-акції не допоможуть.
Прес-служба ПФЛ за матеріалами sportarena.com