Бруньов: JAKO вразила соціальна активність ПФЛ

Генеральний директор JAKO Україна Валентин Бруньов про співробітництво з ПФЛ

 


Генеральний директор представництва JAKO Україна Валентин Бруньов про співробітництво з ПФЛ

 

В останній день січня ПФЛ України підписала з українським представництвом ТМ JAKO угоду про офіційне партнерство. Генеральний директор ексклюзивного представника ТМ JAKO в Україні, ТОВ "ІППОН ШІФТ", Валентин Бруньов розповів про компанію, соціальний розвиток та експансію на український ринок.

- Компанію JAKO AG було засновано відносно не так давно, - зазначив Бруньов у інтерв’ю прес-службі ПФЛ. - У рік падіння Берлінської стіни, а це 1989 рік, колишній футболіст другої Бундесліги, незважаючи на присутність на ринку такої потужної компанії як Adidas за рахунок власного відчуття створював продукт, який поступово розвивався. До свого 20-річчя компанія уже екіпірувала 50 тисяч команд.

 

- Чим виділяється JAKO серед інших?

- В Україні цей компанія не дуже відома, тоді як в Європі – це бренд номер один за екіпіруванням командних видів спорту. Компанія з року в рік отримувала приз як найкращої у роботі з командами.

З особливостей "Яко" - її логістика, яка, мабуть, найкраща в світі за технологіями та інноваціями. Протягом трьох років вона вважалася серед кращих у світі, отримуючи відповідні нагороди - у 2012 та 2014-му були першими, а в 2013 році стали другими у світі у категорії "Бренд". До того ж на високому рівні у компанії можливість виконання індивідуальних замовлень – для кожного окремого клубу чи спортсмену. Як приклад, леверкузенський "Байєр", який з цього сезону одягається в JAKO. За півроку їм було надано чотири види екіпірування, з якого було скомпоновано в підсумку один. Історикам та дизайнерам довелося довго попрацювати з архівами промислового міста Леверкузен, відшукуючи певні особливості,щоб досягти неймовірного результату.

На відео: автоматизована система складського господарства JAKO



- Чому ви обрали саме ПФЛ для партнерства?

- На мій погляд, в Україні досить потужна Ліга. Для нас уболівальники ПФЛ України - саме той сегмент, де буде затребуване екіпірування JAKO завдяки дуже широкому кольору та комбінації. До того ж ми пропонуємо оптимальну і конкурентоздатну ціну. Для команд і дитячих шкіл важливим буде той факт, що одяг має велику зносостійкість. Фахівці і спортсмени в один голос стверджують, що форма носиться щонайменше чотири роки і виглядає як нова.

Треба розуміти, що компанія JAKO відрізняється від конкурентів коротким терміном доставки і дуже широким спектром продукції, завдяки чому ми зможемо задовольнити будь-який вибагливий клуб.

 

- Як довго тривали переговори між сторонами?

- Не зовсім довго. Мені подобається підхід керівництва ПФЛ до питань спонсорства і партнерства. Мені взагалі здалося, що ми близькі на ментальному рівні. Помітно, що команда ПФЛ працює відкрито і прозоро. Відчувається взаємне розуміння можливостей і Ліга запропонувала досить чіткі і демократичні умови партнерства, чим нас і підкупили.

Можливо наше співробітництво є лише першим кроком до більш глобального і плідного. Але ми повинні зрозуміти, що потрібно багато працювати, щоб досягти глобальних результатів роботи.

Ми допомагаємо спортсменам реалізовувати свій потенціал. Один із прикладів, український дзюдоїст Георгій Зантарая, який протягом минулого року мав спонсорський контракт з компанією DD France (adidas), яку ми представляемо з боку східних єдиноборств та боксу. А от завдяки співробітництву з ПФЛ ми зможемо допомогти чималій кількості спортсменів.

Міжнародне співробітництво не зводиться до того, щоб перевезти через кордон товар, сплатити за нього мито і  продати в Україні дорожче. Це більш широка робота. І ми були приємно здивовані, що частина продукції JAKO виробляється в Україні.

 

- М’ячами JAKO грають у вищій лізі Румунії, нижчих лігах англійської прем’єр-ліги. Ви у цьому один із лідерів?

- Станом на сьогодні ми вкрай задоволені якістю наших м’ячів і це підтверджують провідні футбольні асоціації. Ми поєднуємо якість і естетичну насолоду від м’яча.

Скажу відверто,  в цьому плані український ринок розглядається як перспективний і один із важливих. Тим більше це наша рідна країна.

 

- Що вас найбільше надихнуло на співпрацю з ПФЛ?

- Сподобалися соціальні ініціативи, заохочення та інші проекти, які ініціює і проводить власними силами Ліга. Йдеться про номінацію кращого гравця щотуру в обох лігах, кращого молодого гравця, проект «Зіркові уроки футболу». Всі ці проекти, сподіваюся, цього року певною мірою проходитимуть під егідою JAKO – ми надаємо призи для вручення найкращим. І сподіваємося, що найближчого часу ми цю співпрацю розширимо. Для нас це не лише маркетинговий хід, чи можливість засвітитися. Ми щиро хочемо допомогти Лізі, стимулювати підтримку молодь і кращих із найкращих.

 

Прес-служба ПФЛ

Copyright © 2008  http://pfl.ua/
Професіональна футбольна ліга України

 вернутся назад